Bezár Pályázat Széchenyi 2020

Gyakori kérdések

Itt megtalál egy-két pácienseink által gyakran feltett kérdést és választ. Amennyiben bármilyen további kérdése lenne, forduljuk hozzánk bizalommal telefonon vagy a kapcsolat menüpont alatt. Kollégáink szívesen segítenek Önnek.

Hogyan kérhetek időpontot, hogyan vehetem fel önökkel a kapcsolatot?

A Hillside Dental orvosi csapata pácienseit Sopronban, a Lackner Kristóf utca 33/A. szám alatt várja. A várakozási idő valamint a folyamatos munkamenet biztosítás érdekében megkérjük kedves betegeinket, hogy telefonon kérjenek személyes időpontot.Részletes információért hívja fel a 20 475 66 79-es telefonszámot.

Máshonnan származó leleteimet elfogadják?

Igen, elfogadunk máshol készült röntgenfelvételt. Ez sebészeti beavatkozásnál ne legyen régebbi 1-2 hónaposnál. Csontpótlásnál közvetlenül műtét előtti, friss röntgent tudunk csak elfogadni.

Mi történik, ha valami tönkre megy, miután eljöttem Önöktől?

Az általunk készített tömésekre 1 év és fogpótlásokra 3 év, az implantátumokra pedig 5 év teljes körű garanciát vállalunk. A garancia az átadott fogmű minőségére vonatkozik.

Milyen esetben érvényes a garancia?

A garancia érvényesítésének a feltétele a félévenkénti ingyenes vizsgálatokon való megjelenés, továbbá a fogorvos által javasolt szájhigiéniai előírások pontos betartása.

A garancia nem érvényes a következő esetekben, amennyiben a páciens:

  • Nem jelenik meg a féléves szűrővizsgálaton. 
  • Nem tartja be az orvosa által javasolt szájhigiéniai előírásokat.
  • A fogművet nem rendeltetésszerűen használja (leejti, odaüti stb.).
  • Fogorvosa által javasolt éjszakai harapásemelő sínt nem készítteti el, illetve nem hordja - melynek következménye a túlzott fogsor-szorításból adódó porcelán lepattanása.
  • Porcelán héj esetén a héj megfeszítése által okozott károkra.
  • Gyökérkezelésekre az anatómiai eltérések, egyedi variációk nagy száma miatt a leggondosabb fogorvosi beavatkozás mellett sem adható garancia.