Parodontológia

A fogágybetegség a fogszuvasodás mellett a második leggyakoribb fogászati probléma. A fog tartószerkezetének gyulladása szintén a fogkőre vezethető vissza, első jele a fogmosáskor észlelhető fogínyvérzés. Előrehaladott állapotban a kellemetlen szájszag is észrevehető, a fogíny visszahúzódik, az érintett fogak pedig akár el is mozdulhatnak.

A fogágybetegség szakszerű parodontológiai eszközökkel kezelhető, megállítható, sőt akár vissza is fordítható, kezelés hiányában azonban akár a fog elvesztését is eredményezheti.

Időben elkezdett parodontológiai kezeléssel

A fogínybetegség megállítható, gyakran vissza is fordítható

Foga újra egészséges, stabil lehet

Megszüntethető a kellemetlen szájszag és lehelet

Fogíny újra egészséges lehet

Megszüntethető a fogmosáskor jelentkező fogínyvérzés

Egészséges fogíny, stabilabb fogak

A pardodontológiai kezelést Önnek ajánljuk, ha fogmosáskor rendszeresen tapasztal fogínyvérzést, az évente kétszeri fogkőleszedés ellenére is túlzott fogkőképződést tapasztal, kellemetlen a lehelete, fogínye gyakran duzzadt, vörös színű, ill. a fogíny visszahúzódását, a fognyak elbukkanását fedezi fel.

A kezelés egy ingyenes, személyes konzultációval kezdődik, ahol a fogszakorvos megvizsgálja a fogakat és megállapítja a fogágybetegség kiváltó okát. Ez alapján összeállítja a gyulladás és a kiváltó ok megszüntetésre irányuló a kezelési tervet.

Hillside Dental Parodontológia

A kezelés során a dentálhigiénikus eltávolítja a fogakról a panaszt okozó fogkövet, majd zárt köretet alkalmaz, azaz speciális eszközök segítségével eltávolítja a fertőzött szöveteket és a gyökérfelszínen található fogkövet.

A kezelés végén a fogszakorvos tanácsot ad a fogak helyes ápolására, a főgkőképződés megelőzésére és a kiújulás megelőzésére.

A fájdalmas és vérző fogíny gyógyítható,
KÉRJEN IDŐPONTOT parodontológia kezelésre!