Bezár Pályázat Széchenyi 2020

Fogászati kezelések

Bármilyen fogászati problémával forduljon bizalommal hozzánk, mi biztos segítséget nyújtunk Önnek!

Esztétikai fogászat

Dr. Barrak Szauszan

Fogszakorvos, Protetikus

A konzerváló fogászat feladata a szuvasodás okozta károk helyreállítása és a fog sérült részeinek pótlása és annak gyógyítása. A fogtömések készülhetnek valamilyen plasztikus anyagból vagy műanyagból a páciens szájában, vagy készülhetnek fogtechnikai laborban, miután a fogorvos lenyomatot vett a fogról és az abban kialakított üregről. Ez utóbbi az úgynevezett inlay. Talán ez a legjobb módszer a régi amalgám tömések cseréjére.

Az esztétikai fogászat egy koncepció

Napjaink fogászatának egyik legfőbb célja a tökéletes esztétikai hatás elérése. Széles választékban jelentek meg olyan anyagok, melyek fémmentes, tisztán porcelánból készült fogpótlások készítésére adnak lehetőséget. Tömések esetén is olyan hatást érünk el, mely valójában visszaadja a tökéletes esztétikát.

A porcelán héjakkal korrigálhatók a fogak színével, formájával, helyzetével kapcsolatos esztétikai problémák. Mára az íny állapotát sem hagyhatjuk figyelmen kívül. Szükség esetén lehetséges kozmetikai célú sebészi beavatkozások alkalmazása is. Az esztétikai fogászatban fontos szerepet töltenek be a fogfehérítő módszerek is.

A Hillside Dental csapata kész magas szakmai színvonalon megoldani bármely, a konzerváló fogászatban előforduló feladatot.

Időpont- és árajánlatkérés

A Hillside Dental Klinikán minden kontrollvizsgálat és tanácsadás ingyenes és mindenféle kötelezettségtől mentes. Vizsgáltassa meg magát fogászati szakorvosainkal és kiállítunk Önnek egy irásos kezelési- és költségtervet. Bármilyen fogászati problémájával forduljon hozzán nyugodtan, mi biztos segíteni tudunk Önnek.