Bezár Pályázat Széchenyi 2020

Fogászati kezelések

Bármilyen fogászati problémával forduljon bizalommal hozzánk, mi biztos segítséget nyújtunk Önnek!

Parodontológia

Bevezetés

Ma Magyarországon a fogágybetegség a fogszuvasodáshoz hasonlóan népbetegség. Főként a 35 év feletti felnőtt lakosság körében jelentkezik. A parodontológia egy új fogászati szakterület, amely a régebben gyógyíthatatlannak hitt fogágybetegség gyógyításával foglalkozik.

A fogágybetegség a fog tartószerkezetének gyulladásos állapotát és következményes pusztulását jelenti. A betegség oka a fogon kialakuló ínyszéli foglepedék, illetve ennek - a nyál oldott sói által- elmeszesedett változata, a fogkő. A foglepedéket a száj baktériumai képezik. Ezen baktériumok termékei károsítják az ínyt, aminek következtében az begyullad. Ennek jele a fogmosáskor észlelhető ínyvérzés. A betegség lappangva halad előre, rendszerint fájdalmat nem okoz. Első riasztó tünetei az íny visszahúzódása, a fogak meghosszabbodása, mozgathatóvá válása, esetenként a kellemetlen szájszag. Hasonló tünetek jelentkezésekor a betegség gyakran előrehaladott állapotban van, és a fogágy jelentős része elpusztult.

A fogágybetegség kezelhető, a folyamat megállítható. és gyakori esetekben visszafordítható. Ezért a fogágybetegség kezelése feltétlenül javasolt, hiányában az érintett fogak belátható időn belül elvesztésre kerülnek! Azt is fontos tudni, hogy öröklődik, ezért az ilyen betegséggel rendelkező szülők mielőbb hozzák gyermekeiket szűrésre a rendelőbe.

Időpont- és árajánlatkérés

A Hillside Dental Klinikán minden kontrollvizsgálat és tanácsadás ingyenes és mindenféle kötelezettségtől mentes. Vizsgáltassa meg magát fogászati szakorvosainkal és kiállítunk Önnek egy irásos kezelési- és költségtervet. Bármilyen fogászati problémájával forduljon hozzán nyugodtan, mi biztos segíteni tudunk Önnek.