Konzerváló fogászat

A Hillside Dental klinikán mindent megteszünk a saját fog megtartásáért. Ezt a célt szolgálják konzerváló fogászati kezeléseink. Tapasztalt fogorvosainknak a szuvas, lyukas, sérült vagy törött fog megjelenésben és érzetben minél természetesebb kiegészítése, felépítése vagy helyrehozása nem jelent kihívást.

A fájós, szuvas, lyukas és törött fog az esetek legtöbb részében megmenthető, és nem indokolt a foghúzás.

A speciális anyagokkal történő fogtömés, a gyökérkezelés vagy a hiányzó fogak pótlása a mindennapi fogászati rutin része. Így a beavatkozások gyorsan, fájdalommentesen elvégezhetők. Az eredmény pedig az eredetihez megszólalásig emlékeztető lehet.

Előfordul azonban, hogy a foghúzás már sajnos nem kerülhető el, klinikánkon azonban ezekben az esetekben is arra törekszünk, hogy a beavatkozás gyors, fájdalommentes legyen és kellemes élmény maradhasson.

Konzerváló Fogászati kezelések a Hillside Dental Klinikán

Esztétikus fogtömés

Esztétikus és biztonságos, az eredetivel árnyalatban, formában tökéletesen megegyező kompozit fogtömések.

Fogpótlások

Szép, kényelmes és tartós rögzített vagy kivehető fogpótlások a magabiztos és hibátlan mosolyért.

Gyökérkezelés

Akár évtizedekkel meghosszabbított élettartam, akár a menthetetlennek gondolt fogak esetében is.

Foghúzás

Gyors, fájdalommentes foghúzás tapasztalt fogszakorvosokkal és szájsebészekkel, ha nem marad más lehetőség a saját fog megmentésére.

Gyermekfogászat

Alapos, gyengéd és vidám fogászati kezelések, türelmes, nyugodt és kedves fogorvosokkal, így garantáltan szívesen jönnek a következő vizsgálatra is a gyerekek.

Kérjen időpontot
INGYENES első fogászati konzultációra!