Esztétikus fogtömés

A fájdalmas fogszuvasodás az egyik leggyakoribb fogbetegség, amellyel pácienseink a Hillside Dental Klinkára érkeznek. A kezdetben szürke foltokból kezelés nélkül fájdalmas lyukak képződnek, amelyek azonnali kezelést igényelnek.

Fontos tudni, hogy a fogszuvasodás rendszeres fogmosással, évente 2-szeri fogorvosi kontrollal és fogkőeltávolítással jó eséllyel megelőzhető.

Ha azonban már megtörtént a baj és a fájdalmas fogszuvasodás fogtömést igényel, akkor is létezik az eredetihez megjelenésben és érzetben maximálisan hasonlító megoldás.

A kompozit tömőanyagok, amelyeket a Hillside Dental klinikán használunk, speciális kerámiarészecskéket tartalmaznak. Segítségükkel az eredeti foggal megegyező árnyalatú, formájú és rágófelületű tömés készíthető. A kompozit fogtömés maximálisan biztonságos és tartós megoldás a szuvas fogak tömésére.

Az esztétikus fogtöméssel

Szinte észrevétlenül javíthatók a szuvas fogak

Az eredetivel színben, formában, rágófelületben megegyező tömés készülhet

Megállítható a fogszuvasodás

Meghosszabbítható a fogak élettartama

Számos fájdalmas fogbetegség kialakulása megelőzhető

Megszüntethető az erős fájdalmakat okozó fogszuvasodás

Újra magabiztosan mosolyoghat

Szuvas, lyukas fogak ellen esztétikus fogtömés

A fogakon megjelenő, szürkés majd fekete elszíneződések, az egyre érzékenyebbé váló fogak fogszuvasodásra utalnak. Az előbb vagy utóbb fájdalmas fogszuvasodás kialakulását már jó ilyenkor kezelni, így megelőzhető a fájdalmas lyukak megjelenése.

A minél korábbi szakszerű kezeléssel a fájdalom elkerülhető, a fog megmenthető és számos, fájdalmas és költséges fogászati betegség kialakulása is megelőzhető.

Az esztétikus fogtömés szükségességét az éves ingyenes kontrollvizsgálat alkalmával a fogorvos már időben jelezheti, így a fogszuvasodás továbbterjedése jóval a fájdalmak megjelenése előtt megakadályozható.

Esztétikus fogtömés

A fogtömés előtt a fogorvos átbeszéli a pácienssel a kezelés menetét, majd lidocain tartalmú injekcióval érzésteleníti a kezelendő fog területét. Ha már hat az érzéstelenítő, speciális fúróval kitisztítja és eltávolítja a szuvas részt, majd alábéleli a fogat. A fog felületére rövid savazást követően speciális ragasztó kerül. Majd a fogszakorvos a fog árnyalatait követve a kompozit tömőanyaggal rétegről rétegre haladva felépíti a tömést tökéletesen igazodva a fog egyedi árnyalatához. Az egyes rétegeket UV lámpa segítségével rögzíti egymáshoz és keményíti meg. Végül pedig fúró segítségével tökéletes formára csiszolja és polírozza azt.

Egészséges, természetes megjelenésű fogakra vágyik?

Kérjen időpontot konzerváló fogkezelésre

és az első, INGYENES konzultációra!