Gyermekfogászat

Talán a mai felnőttek gyerekkori szorongásai miatt vagy a hallott történetek miatt, de korunk gyermekei sokszor idegenkedve, félve lépnek be a fogorvosi rendelőbe. A kedves, mosolygós doktor nénik persze pillanatok alatt feledtetik az aggodalmakat, így a kezelés teljes bizalommal, könnyek nélkül és fájdalom nélkül elvégezhető.

Hiszünk benne, hogy az első fogászati élményünk akár egész életünkre befolyásolhatja a fogorvosokhoz és a fogászati kezelésekhez való viszonyunkat. A kialakuló félelem miatt pedig akár évekre kimaradhat az ajánlott kontrollvizsgálat, ami hosszú távon komoly és fájdalmas betegségek kialakulásához is vezethet.

A Hillside Dental Klinikán arra törekszünk, hogy a kis páciensek megbízható partnerre találjanak szakembereinkben, így évről évre bátran, vidáman és magabiztosan érkezhessenek az aktuális kontrollvizsgálatokra. Ezzel gyerekkoruk egyik meghatározó élményét és fogaik hosszú távú egészségét is nyerhetik.

A Hillside Dental gyermekfogászaton nem kell félni, mert

Kedves türelmes fogorvosokkal találkoznak a gyerekek

Kezelés közben folyamatosan meséljük nekik, mi történik éppen

A vizsgálat végén hasznos tanácsokkal látjuk el őket

Fájdalom- és félelemmentes kezelésen vehetnek részt

Vidáman, jó élményekkel térhetnek haza a gyerekek

Hillside Dental gyermekfogászat, ahol öröm a fogászati vizsgálat

A Hillside Dental Klinika kifejezetten ajánlott az első fogászati élmények megszerzéséhez. A modern környezetben, a barátságos, nyugodt és mosolygós doktor nénik körében biztonságban érezhetik magukat a gyerekek. A folyamatos kommunikációval pedig a legkisebb félelmeiket is azonnal elengedhetik.

A Hillside Dental Klinikán a kicsikkel türelmes, gyerekek kezelésében is tapasztalt fogorvos foglalkozik. Bevett gyakorlat, hogy a vizsgálat egésze alatt folyamatosan beszélünk arról, hogy mi történik, természetesen az életkoruknak megfelelő szinten. Beszélgetünk a fogápolásról, a veszélyekről, a helyes fogmosási technikáról és természetesen egy kisgyermek sem távozhat üres kézzel.

Gyermekfogászat

Vidám, fájdalom- és félelemmentes gyermekfogászatot keresel gyermeked számára?

Kérj időpontot INGYENES kontrollvizsgálatra!